ChatBot

Přirozená komunikace s počítači
chatbot_logo_final.png

NAŠE SPOLEČNOST BUDUJE CHATBOTY NA BÁZI POKROČILÉ PLATFORMY IBM WATSON, PŘIČEMŽ SPOLEČNOST IBM JE NAŠÍM STRATEGICKÝM PARTNEREM V TÉTO OBLASTI.

Námi připravené chatboty jsou určeny pro mnoho oblastí využití (retail, sjednávání služeb, vyřizování reklamací, poradenství, atp.), kde nahrazují lidskou práci a vedou ke značným finančním úsporám. Samozřejmou součástí našich služeb je pravidelné vyhodnocování úspěšnosti námi realizovaných chatbotů a jejich úprava tak, aby chatboty byly schopny samostatně zpracovat maximum uživatelských dotazů.

Připravované chatboty mohou disponovat více uživatelskými rozhraními (textový chat na definovaných WWW stránkách, Facebook Messenger, Google Assistant, atp.), využívají pokročilé služby IBM Watson (např. převod mluvené řeči do textu a naopak), přičemž vlastní logika komunikace je umístěna v prostředí Watson Assistant v tzv. Workspace. Chatboty mohou být napojeny pomocí definovaných rozhraní na další systémy zákazníka (typicky bankovní a pojišťovací back-end systémy, platební systémy, evidence zboží atp.).

  • Využití pokročilé platformy
    I
    BM Watson

  • Více typů uživatelského interface pro uživatele

  • Napojení na back-end systémy pomocí definovaných rozhraní

  • Pravidelné vyhodnocování úspěšnosti chatbotů a jejich kontinuální vylepšování

chatbot_schema.png

Přednosti systému

brain_userFriendly_white.png

Uživatelská přívětivost

fork_diversionPoint_paths_flexibility_wh

Flexibilita
řešení

group_people_availability_white.png

Široká dostupnost

9_main_thumb.png

Úspora nákladů
a času

24_main_thumb.png

Provozní bezpečnost

db_data_integrity_check_white.png

Snadná integrace

Reference

...již brzy