ChatBot
Přirozená komunikace s počítači

NAŠE SPOLEČNOST BUDUJE CHATBOTY NA BÁZI POKROČILÉ PLATFORMY IBM WATSON, PŘIČEMŽ SPOLEČNOST IBM JE NAŠÍM STRATEGICKÝM PARTNEREM V TÉTO OBLASTI.
Námi připravené chatboty jsou určeny pro mnoho oblastí využití (retail, sjednávání služeb, vyřizování reklamací, poradenství, atp.), kde nahrazují lidskou práci a vedou ke značným finančním úsporám. Samozřejmou součástí našich služeb je pravidelné vyhodnocování úspěšnosti námi realizovaných chatbotů a jejich úprava tak, aby chatboty byly schopny samostatně zpracovat maximum uživatelských dotazů.
Připravované chatboty mohou disponovat více uživatelskými rozhraními (textový chat na definovaných WWW stránkách, Facebook Messenger, Google Assistant, atp.), využívají pokročilé služby IBM Watson (např. převod mluvené řeči do textu a naopak), přičemž vlastní logika komunikace je umístěna v prostředí Watson Assistant v tzv. Workspace. Chatboty mohou být napojeny pomocí definovaných rozhraní na další systémy zákazníka (typicky bankovní a pojišťovací back-end systémy, platební systémy, evidence zboží atp.).
-
Využití pokročilé platformy
IBM Watson -
Více typů uživatelského interface pro uživatele
-
Napojení na back-end systémy pomocí definovaných rozhraní
-
Pravidelné vyhodnocování úspěšnosti chatbotů a jejich kontinuální vylepšování
Přednosti systému

Uživatelská přívětivost

Flexibilita
řešení

Široká dostupnost

Úspora nákladů
a času

Provozní bezpečnost

Snadná integrace
Reference
...již brzy